Zamówienia
-
Czy istnieje możliwość zamówienia mebla pod wymiar?
Standardowo nie wykonujemy mebli pod wymiar podany przez klienta. Jednak w niektórych momentach mniejszego obłożenia produkcji możemy wykonać dla Państwa projekt indywidualny pod względem wymiarów.
-
Co jest lepsze - sprężyny czy pianka i dlaczego?
Wszystko zależy od przeznaczenia mebla. Jeżeli mebel ma służyć nam do spania codziennego polecamy zakupić opcję wypełnienia mebla sprężynami bonell. Jest to wygodne i zarazem bardzo wytrzymałe rozwiązanie. Sprężyny amortyzują nasz ciężar i chronią piankę przed powstawaniem wgnieceń.
Jeżeli planujemy zakup mebla do salonu z przeznaczeniem wypoczynkowym polecamy wypełnienie mebla pianką HR wysokoelastyczną. Jest to rozwiązanie uzyskujące większy komfort użytkowania podczas odpoczynku. Pianki wysokoelastycze mają w swej strukturze miliony pęcherzyków powietrza które zwiększają jej żywotność. Pianka wyrabia swoją miękkość przez wypuszczanie pęcherzyków ze swej struktury co za tym idzie po ok 6 miesiącach użytkowania mebla uzyskujemy odpowiednią miękkość mebla.
-
Czy mogę wybrać dowolne kolory mebla?
Tak, można wybrać dowolne kolory z przedstawionych przez nas próbników kolorystycznych.
-
Czy można otrzymać próbki przed zamówieniem mebla?
Tak, wysyłamy dla Państwa próbki i zachęcamy by skorzystać z tej możliwości.
-
Czy można u Państwa zakupić towar na raty?
Tak, system PayU obsługuje płatności ratalne. Całość odbywa się za pomocą ww systemu online.
-
Chciałam kupić 2 sztuki. Czy otrzymam rabat?
Rabat można uzyskać w naszych akcjach promocyjnych. Można śledzić je na facebooku. Jeśli nie mamy aktywnej akcji promocyjnej rabatu udzielamy jednorazowo powyżej 10 sztuk zamówionych mebli. Wyceny wówczas dokonujemy indywidualnie.
Dostawa
-
Jak pakowana jest przesyłka do transportu?
Przesyłki są paletyzowane, owinięte kartonem oraz czarnym strechem. Każdy element mebla owinięty jest też folią. Całość przymocowana jest do palety taśmą bandową.
-
Jaką firmą wysyłacie zamówienie?
Współpracujemy z najbardziej doświadczonymi firmami przewozowymi. Na dzień dzisiejszy transport obsługują firmy kurierskie DHL oraz PEKAES, firmy przewozowe TRANSMEBEL, TRANS-PORT. To, jaki przewoźnik otrzyma Państwa zamówienie zależne jest od logistyka, który planuje dostawy. Firmy przewozowe mają czasem przejściowe pogorszenia się jakości oferowanych przez nich usług. W każdym przypadku monitorujemy takie tendencje i wówczas decydujemy o dalszej współpracy i ewentualnej zmianie przewoźnika.
Czy przesyłka obejmuje wniesienie do domu/mieszkania?
Niestety ze względu na przepisy Prawa Pracy kurierzy, kierowcy nie mogą nosić ciężarów większych niż 32,5kg. W związku z tym nie mamy możliwości wykupienia dla Państwa opcji wniesienia zamówienia w firmach przewozowych. W niektórych regionach kraju, gdzie doręczenia dokonują mniejsze firmy przewozowe można ustalić taką usługę bezpośrednio z kurierem.
Montaż
-
Instrukcje montaży
Instrukcje montażu są do Państwa wysyłane na adres email podany przy zamówieniu mebla. Jeśli mają Państwo problem z montażem zapraszamy do kontaktu- chętnie pomożemy.
-
Skrzynie i otwory montażowe
Jako jedna z nielicznych firm nasze produkty obijamy tkaniną wykończeniową również na powierzchniach niewidocznych jak doły boków, czy skrzynie. Nie przebijamy tkaniny w miejscach montażowych na skrzyniach ze względu na to, że jeśli zdecydują się Państwo inaczej wykorzystać elementy (np. zamontować 2 boki do leżanki, a zostawić element narożnika środkowy jako małą sofę- będzie to możliwe. Można również nie montować boków- bardzo przydaje się to w momencie, gdy nie wzięli Państwo czegoś pod uwagę wymierzając miejsce pod mebel). Do montażu należy przebić tkaninę w miejscach otworów w skrzyniach- najlepiej za pomocą nożyka.
Reklamacje
-
Otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę. Co teraz?
W momencie otrzymania uszkodzonej przesyłki - uszkodzenie widoczne z zewnątrz można spisać protokół szkody z przewoźnikiem. Najlepiej zadzwonić jednak do nas na numer awaryjny: 730-684-973. Poinstruujemy co zrobić i ustalimy kroki.
-
Po rozpakowaniu okazało się, że coś jest nie tak. Co robić?
Jeśli po rozpakowaniu mebla okazało się, że przesyłka jest uszkodzona, lub zaszła pomyłka prosimy o przesłanie zdjęcia na adres email allmeblo@yahoo.com i najlepiej poinformowania nas o tym również telefonicznie by wykluczyć sytuację, że email zje nam system SPAM i nie będziemy wiedzieć o Państwa problemie. W 99% przypadków proponujemy kilka rozwiązań w zależności od zaistniałych problemów.