ZAMÓWIENIA

Czy istnieje możliwość zamówienia mebla pod wymiar?

Standardowo nie wykonujemy mebli pod wymiar podany przez klienta. Jednak w niektórych momentach mniejszego obłożenia produkcji możemy wykonać dla Państwa projekt indywidualny pod względem wymiarów.

Co jest lepsze? Sprężyny czy pianka? Dlaczego?

Wszystko zależy od przeznaczenia mebla. Jeżeli mebel ma służyć nam do spania codziennego polecamy zakupić opcję wypełnienia mebla sprężynami bonell. Jest to wygodne i zarazem bardzo wytrzymałe rozwiązanie. Sprężyny amortyzują nasz ciężar i chronią piankę przed powstawaniem wgnieceń.
Jeżeli planujemy zakup mebla do salonu z przeznaczeniem wypoczynkowym polecamy wypełnienie mebla pianką HR wysokoelastyczną. Jest to rozwiązanie uzyskujące większy komfort użytkowania podczas odpoczynku. Pianki wysokoelastycze mają w swej strukturze miliony pęcherzyków powietrza które zwiększają jej żywotność. Pianka wyrabia swoją miękkość przez wypuszczanie pęcherzyków ze swej struktury co za tym idzie po ok 6 miesiącach użytkowania mebla uzyskujemy odpowiednią miękkość mebla,

Czy mogę wybrać dowolne kolory mebla?

Tak, można wybrać dowolne kolory z przedstawionych przez nas próbników kolorystycznych.

Czy można otrzymać próbki przed zamówieniem mebla?

Tak, jak najbardziej wysyłamy dla Państwa próbki i zachęcamy by skorzystać z tej możliwości.

Czy można u Państwa zakupić towar na raty?

Tak, system PayU obsługuje płatności ratalne. Całość odbywa się za pomocą ww systemu online.

Chciałam kupić 2 sztuki. Czy otrzymam rabat?

Rabat można uzyskać w naszych akcjach promocyjnych. Można śledzić je na facebooku. Jeśli nie mamy aktywnej akcji promocyjnej rabatu udzielamy jednorazowo powyżej 10 sztuk zamówionych mebli. Wyceny wówczas dokonujemy indywidualnie.

DOSTAWA

Jak pakowana jest przesyłka do transportu?

Przesyłki są paletyzowane, owinięte kartonem oraz czarnym strechem. Każdy element mebla owinięty jest też folią. Całość przymocowana jest do palety taśmą bandową.

Jaką firmą wysyłacie zamówienie?

Współpracujemy z najbardziej doświadczonymi firmami przewozowymi. Na dzień dzisiejszy transport obsługują firmy kurierskie DHL oraz PEKAES, firmy przewozowe TRANSMEBEL, TRANS-PORT. To, jaki przewoźnik otrzyma Państwa zamówienie zależne jest od logistyka, który planuje dostawy. Firmy przewozowe mają czasem przejściowe pogorszenia się jakości oferowanych przez nich usług. W każdym przypadku monitorujemy takie tendencje i wówczas decydujemy o dalszej współpracy i ewentualnej zmianie przewoźnika.

Czy przesyłka obejmuje wniesienie do domu/mieszkania?

Niestety ze względu na przepisy Prawa Pracy kurierzy, kierowcy nie mogą nosić ciężarów większych niż 32,5kg. W związku z tym nie mamy możliwości wykupienia dla Państwa opcji wniesienia zamówienia w firmach przewozowych. W niektórych regionach kraju, gdzie doręczenia dokonują mniejsze firmy przewozowe można ustalić taką usługę bezpośrednio z kurierem.

REKLAMACJE

Otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę. Co teraz?

W momencie otrzymania uszkodzonej przesyłki – uszkodzenie widoczne z zewnątrz można spisać protokół szkody z przewoźnikiem. Najlepiej zadzwonić jednak do nas na numer awaryjny 730684973 Poinstruujemy co zrobić i ustalimy kroki.

Po rozpakowaniu okazało się, że coś jest nie tak. Co robić?

Jeśli po rozpakowaniu mebla okazało się, że przesyłka jest uszkodzona, lub zaszła pomyłka prosimy o przesłanie zdjęcia na adres email allmeblo@yahoo.com i najlepiej poinformowania nas o tym również telefonicznie by wykluczyć sytuację, że email zje nam system SPAM i nie będziemy wiedzieć o Państwa problemie. W 99% przypadków proponujemy kilka rozwiązań w zależności od zaistniałych problemów.